سوتک

عاشقانه

سوتک

عاشقانه

آرزو

 

 گاهی آرزو می کنم...    

 

کاش هرگز نمی دیدمت تا امروز غم ندیدنت را

     بخورم!! 

کاش لبخندهایت آنقدر زیبا نبودند که امروز آرزوی

 

  دیدن یک لحظه  

   

  فقط یک لحظه  

 

از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم 

  

کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد

 

 تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند و اشک بریز 

  

کاش حرف های دلم را به تو نگفته بودم تا امروز با خود نگویم 

 

                      

 آخر او که میدانست چقدر دوستش دارم!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

کاش حرف های دلم را به تو نگفته بودم تا امروز با
خود نگویم
" آخر او که میدانست چقدر دوستش دارم
سلام عزیزم
خیلی قشنگ بودی
خودت که منو میشناسی همه زندگیم شده این متنا
مرسی عزیزم



سلام گلم
مرسی عزیزم
خیلی دوست دارم
اندازه تمام دنیا

یلدا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://zemzemehaye-deltangi.blogsky.com/

زیبا بود.موفق باشی عزیزم

سلام مرسی سر زدی
خوشحالم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد